ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Καρατομήθηκε εκ νέου ο Θανάσης Γιαννόπουλος


kathimerini.gr
Στην εκ νέου «καρατόμηση» του προέδρου του ΚΕΕΛΠΝΟ Αθανάσιου Γιαννόπουλου, προχώρησε το μεσημέρι της Πέμπτης το υπουργείο Υγείας.
Με υπουργική απόφαση που υπογράφουν ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός και ο αναπληρωτής υπουργός Παύλος Πολάκης, αντικαθίσταται στο Δ.Σ. του ΚΕΕΛΠΝΟ οι Αθανάσιος Γιαννόπουλος, Ιωάννης Γιαννάκης και Δημήτριος Μπίτας, από τους Θεόφιλο Ρόζενμπεργκ, Αλέξιο Μπένος και Μαρία Καντζανού.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Γιαννόπουλος και τα άλλα δύο μέλη του Δ.Σ. του ΚΕΕΛΠΝΟ είχαν απομακρυνθεί την περασμένη άνοιξη με απόφαση του υπουργείου Υγείας, η οποία κρίθηκε πρόσφατα από το ΣτΕ ως άκυρη καθώς δεν ακολουθήθηκαν οι σωστές διαδικασίες και συγκεκριμένα δεν κλήθηκαν σε απολογία για τις πράξεις που τους είχαν καταλογιστεί (η μή απομάκρυνση του τότε διευθυντή του Κέντρου και η στάση τους στο θέμα των προσλήψεων γιατρών για τις ΜΕΘ).
Με την επάνοδο των τριών μελών του Δ.Σ. στο ΚΕΕΛΠΝΟ -αρχές της προηγούμενης εβδομάδας- το υπουργείο Υγείας ζήτησε γραπτές εξηγήσεις, όπως υπεδείχθη από το ΣτΕ, οι οποίες, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν κρίθηκαν επαρκείς.

Τι απαντά ο κ. Γιαννόπουλος

Σε δήλωσή – απάντησή του, ο κ. Γιαννόπουλος κάνει λόγο για «αντισυνταγματική συμπεριφορά» και «εμμονική στάση προς το πρόσωπό του» από την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, προαναγγέλλοντας παράλληλα νέα προσφυγή του στη Δικαιοσύνη.

Αναλυτικά η τοποθέτησή του:

«Η δικαίωση μου από το ΣτΕ πρόσφατα, το οποίο έκρινε αντισυνταγματική την αντικατάστασή μου, τον περασμένο Μάιο, που έγινε με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη, αποτελεί τον αδιάψευστο μάρτυρα της εξαιρετικά τιμητικής και με άκρως επιστημονικά κριτήρια πρότερης τοποθέτησής μου τον Απρίλιο του 2015 από την τότε ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. Αποτελεί και την προσωπική επιβράβευση της λειτουργίας μου ως επιστήμονα που από την θέση του Προέδρου του Οργανισμού, τήρησα με θρησκευτική ευλάβεια το κανονιστικό πλαίσιο και τις προτεραιότητες που τίθενται στο επίπεδο της Δημόσιας Υγείας.
Επί των ημερών μου αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία πολύ σοβαρά ζητήματα στο προσφυγικό, στο ζήτημα της γρίπης και στην πρόληψη ενδημικών νόσων γεγονός που λειτούργησε και ως ασπίδα προστασίας στο κοινωνικό σύνολο. Ωστόσο η παρούσα ηγεσία του υπουργείου Υγείας αγνόησε προκλητικά κάθε έννοια νομιμότητας και επιδεικτικά με κάθε έλλειψη σεβασμού στις αποφάσεις του Ανωτάτου Δικαστηρίου της χώρας, αποφάσισε για μια ακόμη φορά να διακόψει βίαια τα καθήκοντά μου, με στοιχείο τον τραμπουκισμό.
Αγνόησε επίσης, με γνώμονα την εμμονική στάση της στο πρόσωπό μου, το επιστημονικό μου πεδίο και τη διάθεσή μου να συμβάλλω στη προσπάθεια που κάνει η χώρα να ανταπεξέλθει στις υγειονομικές προκλήσεις τις καθημερινότητας αλλά και τις θεσμικές παρεμβάσεις, για την πάταξη φαινομένων, που συχνά πυκνά αποτελούν τροχοπέδη στο χώρο της υγείας Στα αδιέξοδά της, στα προβλήματά της και την αντισυνταγματική της συμπεριφορά η απάντησή μου θα είναι και πάλι θεσμική.
Η επιστημονική και πολιτική ιστορία μου καθιστούν επιβεβλημένη την προσφυγή μου στη Δικαιοσύνη επιφυλασσόμενος και κάθε άλλης νόμιμης αντίδρασής μου, καθώς θίγονται ευθέως η αξιοπρέπειά μου, η ηθική μου αλλά και η νομική πλευρά ζητημάτων. Στη παρούσα ηγεσία του υπουργείου Υγείας με λύπη μου διαπιστώνω ότι της περισσεύουν μόνο οι κραυγές και της λείπει το θάρρος. Την βαθύτατα προσβλητική και αντιθεσμική συμπεριφορά της, την παραδίδω στην κρίση της κοινωνίας, αλλά και του Πρωθυπουργού, επί των ημερών του οποίου τοποθετήθηκα στην τιμητική αυτή θέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: