ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

ΟΧΙ και στην εξ αποστάσεως "επιμόρφωση"


Συνάδελφοι,
Τη Δευτέρα 30 Ιουνίου, όφειλα, σύμφωνα με οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, να διεκπεραιώσω την εξ αποστάσεως επιμόρφωσή μου, για την αξιολόγηση, όπως προβλέπεται από το Προεδρικό διάταγμα 152/2013.

Πιστός, όμως, τόσο στις απόψεις μου όσο και στη μέχρι τώρα στάση μου απέναντι στο συγκεκριμένο θέμα, στάση η οποία αποδεικνύεται με τη συμμετοχή μου στις απεργιακές κινητοποιήσεις της 20ης και 21ης Μαΐου κατά της ακύρωσης των σεμιναρίων για την αξιολόγηση, καθώς και στη μη προσέλευσή μου στα επαναληπτικά «επιμορφωτικά» σεμινάρια της 5ης και 6ης Ιουνίου, μου ήταν αδύνατο να συμμετάσχω σε άλλη μία διαδικασία «επιμόρφωσης», αποδεχόμενος έτσι αυτά τα οποία αρνήθηκα με τους μέχρι πρότινος αγώνες μου. Άλλωστε, θεωρώ τη διαδικασία της «επιμόρφωσης» εντελώς τυπική και ανούσια, υπό την έννοια της αποτελεσματικότητάς της στην πράξη, τουτέστιν όσοι «επιμορφώθηκαν» με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θεωρώ ότι δεν μπορούν να υποστηρίξουν τον τίτλο του αξιολογητή, όπως αυτός ορίζεται από το συγκεκριμένο προεδρικό διάταγμα, αλλά απλώς... θα τον φέρουν στις πλάτες τους, βαρύ και αντισυναδελφικό με βάση τα δεδομένα.

Ειρήσθω εν παρόδω, κάποιοι υποψήφιοι «αξιολογητές» Διευθυντές και Σχολικοί Σύμβουλοι, δηλώνουν, με το λόγο και τη στάση τους, πανέτοιμοι να εφαρμόσουν την αξιολόγηση, υπερπλήρεις ενδογενούς χάριτος, ως συγκυριακοί εκφραστές του κομπλεξισμού και της εμπάθειας έναντι, των –άκουσον, άκουσον- συναδέλφων τους!!!

Θα συνεχίσω τον αγώνα μου κατά της περαιτέρω εξαθλίωσης του κλάδου μας, θα αρνηθώ την επαίσχυντη διαδικασία της κατ' ευφημισμόν «επιμόρφωσης», γιατί αισθάνομαι ακόμη –ευτυχώς– σαρξ εκ της σαρκός και αυτό δεν το ξεπουλώ για κανενός είδους υποχρέωση που το αντιμάχεται. 

Δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να γίνει μέρος του «παιχνιδιού» τόσο της μεθοδευμένης ανθρωποφαγίας μεταξύ των συναδέλφων όσο και του παθογενούς, αντισυναδελφικού κλίματος του "διαίρει και βασίλευε", που προσπαθούν να εφαρμόσουν άνωθεν, προκειμένου να καμφθεί η όποια αντίσταση και να προχωρήσουν τις μνημονιακές επιταγές.

Έστω και μόνος στη Δυτική Μακεδονία, υπό τον πέλεκυ μιας ενδεχόμενης και οποιαδήποτε μορφής τιμωρία, θα υποστηρίξω μέχρι τέλους το βαρύ μου όνομα.

Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Μαχόμενος Δάσκαλος

1 σχόλιο:

DT είπε...

Σας τιμά η στάση που κρατήσατε. Υποκλίνομαι.