ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

"Λασπολογείτε - λασπολογείτε, κάτι θα μείνει..." (Paul Jaseph Caebbels)

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Χαράλαμπος Κόκκινος
Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Αθήνα, 23/01/2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από πότε Κ.Ε.Κ. που εκπαιδεύει εργαζόμενους
ασκεί κυβερνητική πολιτική;

«Λασπολογείτε – λασπολογείτε, κάτι θα μείνει…» (Paul Joseph Goebbels)

Επειδή η αλήθεια είναι πιο ισχυρή
από τη συκοφαντία, το φαρισαϊσμό, την υποκρισία
και την πολιτική «ανθρωποφαγία»
που καλλιεργούν οι Αριστερές Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις

Απάντηση στην επαίσχυντη ανακοίνωσή τους
όταν μάλιστα δεν έχω αναλάβει καθήκοντα!

Είναι διαχρονική η τακτική και σταθερή επιδίωξη της Αριστεράς να εμφανίζει ότι κατέχει το αλάθητο, τη μόνη αλήθεια. Να παρουσιάζει ήρωες από τη μια και από την άλλη να προωθεί την πολιτική και φυσική «ανθρωποφαγία» του αντιπάλου της, επενδύοντας στον λαϊκισμό και τη δημαγωγία. Λειτουργεί αυτοπροβαλλόμενη ως «προοδευτική», ενώ εκφράζει τη βαθιά συντήρηση και την οπισθοδρόμηση.
Η ανακοίνωση της 15ης Ιανουαρίου 2013 (που μου γνωστοποιήθηκε μία εβδομάδα μετά) από την πλευρά των αριστεριστών των Παρεμβάσεων - Κινήσεων - Συσπειρώσεων κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Είναι η οργανωμένη προσπάθεια προσωπικής μου επίθεσης και ισοπέδωσης του συνδικαλιστικού κινήματος.
Η μεγαλύτερη πλειοψηφία του στελεχιακού δυναμικού των αριστεριστών των Παρεμβάσεων - Κινήσεων - Συσπειρώσεων είναι ένα πολιτικό συνονθύλευμα στελεχών της εξωκοινοβουλευτικής, ακροαριστερής ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κάποιων συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ, διαγραμμένων «ΚΝιτών» και «Γραψικών» που επενδύουν στον λαϊκισμό, στη λασπολογία, στη μισή αλήθεια ή στα μεγάλα ψέματα. Με αρκετούς από αυτούς γνωριζόμαστε από τα φοιτητικά αμφιθέατρα…
Οι «ακομμάτιστοι» αυτοί λοιπόν αριστεροί επιδιώκουν κατά την προσφιλή τους μέθοδο να δημιουργήσουν εντυπώσεις και θέμα εκεί που δεν υπάρχει. Οι άνθρωποι που χρόνια τώρα γράφουν στα «παλαιά τους υποδήματα» τις καταστατικές λειτουργίες και αποφάσεις της ΔΟΕ έρχονται με ανακοίνωσή τους να καταβαραθρώσουν την πολύχρονη συμμετοχή μου και προσφορά μου στο συνδικαλιστικό κίνημα, αποκρύπτοντας συνειδητά στην ανακοίνωσή τους την τοποθέτησή μου στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στις 15/01/2013 και να εμφανίσουν ως κυβερνητική θέση την παρουσία μου στην προεδρία του Κ.Ε.Κ. ΕΛΤΑ, θέση ευθύνης που μαζί με άλλα στελέχη της εκπαίδευσης και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους προωθούν, σχεδόν αποκλειστικά, τη δια βίου εκπαίδευση των 11.000 εργαζομένων των ΕΛΤΑ.
Εξυπακούεται ότι η παραπάνω θέση ασκεί εκπαιδευτική και όχι κυβερνητική πολιτική.
Παραπληροφορούν συνειδητά τους συναδέλφους αφού απέφυγαν σκόπιμα να γράψουν στην ανακοίνωσή τους τα παρακάτω:
1. Δεν έχω αποδεχτεί ακόμα την προτεινόμενη θέση του Προέδρου του ΚΕΚ ΕΛΤΑ. Και κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει μέσα στο προσεχές δεκαπενθήμερο.
2. Η μετοχική σύνθεση του Κ.Ε.Κ. ΕΛΤΑ καθορίζει ότι το 30% ανήκει στους εργαζόμενους και το 70% στο Ελληνικό Δημόσιο και το Διοικητικό του Συμβούλιο αποτελείται από εκπροσώπους των εργαζομένων και εκπαιδευτικούς.
3. Δεν υπάρχει κανένα κώλυμα – ασυμβίβαστο στο καταστατικό της Δ.Ο.Ε. εφόσον αποδεχτώ την θέση αυτή.
4. Οι Παρεμβάσεις - Κινήσεις - Συσπειρώσεις έθεσαν επιδερμικά το θέμα στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ στις 15/01/2013 και καμία απόφαση καταγγελίας δεν πάρθηκε.
5. Αναφέρονται σε ανερμάτιστες ηθικολογίες, σε δήθεν ηθικά «ασυμβίβαστα» και σε λίγο θα μας πουν ότι όσοι διοριστήκαμε στην δημόσια εκπαίδευση με τις απαιτούμενες υπογραφές υπουργών είμαστε… κυβερνητικά στελέχη!
6. Έχω ζήσει σε θέσεις ευθύνης και ξέρω να διακρίνω ποιο είναι το πολιτικά «ηθικό» και ποιο όχι. Δεν αποδέχομαι το δόγμα της «ισοπεδωτικής ισότητας» και τους αριστερούς που επενδύουν σε ανερμάτιστα υπονοούμενα, όταν, αν μη τι άλλο, η μέχρι τώρα παρουσία μου διακρίνεται για το ήθος της και τη συνέπειά της. Εάν αποδεχτώ τη θέση του Προέδρου του ΚΕΚ ΕΛΤΑ θα είναι για μένα ένα ακόμη μετερίζι προσφοράς. Δεν επιδιώκω ούτε προσδοκώ κανένα οικονομικό, πολιτικό ή οποιοδήποτε άλλο όφελος παρά μόνο τη διεύρυνση της κοινωνικής μου προσφοράς.
Η διαφορά των φιλελεύθερων στην ιδεολογία ανθρώπων με αυτούς της ακροαριστεράς είναι μεγάλη. Οι αριστεροί κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Η δικιά μου παρουσία στο συνδικαλισμό, στην αυτοδιοίκηση και γενικότερα στα κοινά τα οποία υπηρετώ με συνέπεια, εντιμότητα και ανιδιοτέλεια εδώ και πολλά χρόνια έχει αποδείξει ότι γνωρίζω και να διεκδικώ αγωνιστικά και συλλογικά, και να έχω, ταυτόχρονα, αδέσμευτο λόγο. Και φυσικά δεν δέχομαι κανενός είδους εσκεμμένη απαξίωση και διαστρέβλωση. Όσον αφορά το ασυμβίβαστο συνδικαλιστή και ανθρώπου που ασχολείται με τα κοινά, ας το αναζητήσουν στους συντρόφους τους που στελέχωσαν στις τελευταίες εθνικές εκλογές τα ψηφοδέλτια των αριστερών κομμάτων.
Τέλος επειδή η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων - Κινήσεων - Συσπειρώσεων αγγίζει τα όρια της αθλιότητας θέλω να θυμίσω στους καλλιεργητές της μιζέριας και του διχασμού ότι είναι τιμή να υπάρχουν άνθρωποι που διακρίνονται στον κλάδο μας και η επιλεκτική επίθεση στο πρόσωπό μου με δυναμώνει. Γνωρίζω ότι τους ενοχλεί η πολιτική παρουσία μου και θέλουν εσκεμμένα να την αποδομήσουν.
Το βέβαιο είναι ότι όσο εμμένουν στο «γκεμπελικό» «λασπολογείτε - λασπολογείτε, κάτι θα μείνει…», θα πέσουν στο βούρκο της μαύρης προπαγάνδας τους.

Υ.Γ.
1. Δεν πρόκειται να ζητήσω την άδεια από τις Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις για το που θα αφιερώνω τον ημερήσιο χρόνο μου όταν βρίσκομαι εκτός γραφείων ΔΟΕ στα οποία ούτως ή άλλως ήμουν, είμαι και θα είμαι καθημερινά.
2. Μέχρι τώρα δεν έκανα ούτε προτίθεμαι να κάνω κάτι το «πολιτικά ανήθικο» και εκτός νόμιμων και καταστατικών προβλέψεων της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.
3. Καλώ τους Προέδρους να ενημερώσουν και τα υπόλοιπα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, στα οποία οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων, πιθανότατα, θα βάλουν ως θέμα την ανερμάτιστη αυτή καταγγελία εναντίον μου. Θέλω να είναι όλα τα μέλη σωστά ενημερωμένα. Η επιστολή μου αυτή τους βοηθάει. Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να σπιλώσει την τιμή και την υπόληψή μου, τις οποίες και θα υπερασπιστώ με κάθε τρόπο…
4. Επειδή θεωρώ ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Κλάδος και η ελληνική κοινωνία είναι πολύ πιο σημαντικά και σοβαρότερα από τους εντυπωσιασμούς και τις φούσκες των Παρεμβάσεων – Κινήσεων - Συσπειρώσεων, δηλώνω ότι θα ασχοληθώ με την ανάδειξη και την επίλυσή τους και αφήνω τους «παραγωγούς» λάσπης στον «πολιτικό τους βούρκο» και στους φίλους τους στη Βίλα Αμαλία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: